Direktlänk till inlägg 28 juni 2011

Åh! denna värmen...

Av Amela Olsson - 28 juni 2011 18:29



Fy va varmt d e nu!! Va en sväng i stan igår o märkte hur mycket folk som springer runt nu när d e sommar. Blir förvånad varje sommar när ja ser folk ute på stan. Populationen i Göteborg ökar med 70% under sommarn,känns d som iaf :P Så d va mindre kul att va där i värmen bland massa männsikor o trängas.. som tur e så bor ja inte så jätte tätt inpå stan,utan en bit ifrån så här e d rofyllt o lungt :)

Idag har ja inte gjort mycket alls,d e bajs varmt så ja orkar inte va ute mitt på dagen heller, tar hellre en promenad lr två på kvällen då d blir lite svalare..

Sen har ja sååån lust att åka bort. ALLA åker bort under sommarn, va erbjuden att åka ner med föräldrarna till nedre delen av Europa men kunde inte,eftersom Ruby fortfarande e liten o ja vill lixom inte lämna henne..
Men skulle va härligt att åka bort o glömma verkligheten ett tag iaf ^^
Nästa år blir d lite anorlundare, då ska ja bila utomlands med Ruby eftersom hon blir över ett år då o klarar av längre sträckor.







 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Amela Olsson - 13 juli 2011 13:15


Tjooohooo!!Idag så kommer två av mina bästa vänninor hit och har en tjejkväll med mig! :)Men vi ska även fira Salis födelsedag eftersom hon fyller 1 år idag! Så jag har städat och förberett iför ikväll, gjort efterätt o tagit ut maten som ska lagas s...

Av Amela Olsson - 11 juli 2011 22:18

Nu är kameran beställd och beställt nytt koppel sam nytt halsband åt RubyHämtade ut tåg biljetterna på centralen oxå, så ja känner mig duktig! :) ...

Av Amela Olsson - 9 juli 2011 10:48


Har vart ute efter e ny kamera länge nu o idag så hittade ja den som ja ska köpa :) Har läst på lite om den o den verkar helt ok, priset e inte jätte dyrt heller..Blir nog en röd Nikon L120, ska se om ja kan beställa hem den nästa vecka! :)   ...

Av Amela Olsson - 8 juli 2011 19:53

Precis när ja kom hem efter att ha köpt Thai-mat o bestämmt mig för att ha en tråkig dag hemma,med film o mat så får ja ett sms av min bästis Tina där hon frågar om vi kunde gå runt i stan, kunde inte tacka nej till d :PSå ja tog med Ruby o begav mig...

Av Amela Olsson - 8 juli 2011 14:56

Har planerat att gå med Ruby till hundrastgården i närheten,planerat men inte fått d gjort nu i två veckor. O så idag när ja bestämde mig för att gå dit,tog på mig o fixade iordning allt, precis när ja ska gå utanför porten så spöregnar d!!.....typis...

Presentation


Välkommen!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
<<<
Juni 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards